hnus

Rada Polacek rada.polacek na tiscali.cz
Pátek Červenec 9 10:23:58 CEST 2004

Zdravim vas,

procitam si tady emaily ktere posilate a musim rict, ze zacinam byt vazne
nasrany. Dlouho jsem se neklonil k zadne strane ba naopak jsem byl spis pro
prodej site, ale to co ted sleduji je hnus.

Stara rada vcetne Benyho (sorry Beny, je to tak) by se mela stydet. jak je
mozny, ze nejsou predany veci? Jak je mozny ze nam porad hazete klacky pod
nohy? Vzdyt ste sit postavili a ted ji jenom skodite! Kdyby nebylo
21.stoleti, tak mam pocit, ze by melo prijit rucni reseni, co myslite?

Vazne me mrzi co se deje. dejte sdruzeni sanci, prestante sabotovat a naopak
spis pomozte. Rozklad k nicemu nevede, jen naschvaly a naschvaly!

BENY! Cekam, ze se k tomu konecne postavis jako CHLAP se zdravym rozumem a
jako byvaly vudce (predseda) uplatnis svoji autoritu a konecne uvedete
vsechno do poradku.

Radek Polacek