Co s tokiem ?

Beny kostecka.tomas na seznam.cz
Čtvrtek Červenec 8 20:31:09 CEST 2004

Ja nevim co do Jenika furt rejete. Rozhodl  se, ze Klfree uz na strese
nechce. Tak co tu furt resite probuh. Je to jeho rozhodnuti.
 Mate Midway, tak at se lidi pretoci, kterym se nebude libit politika
Datinelu.

"Hvozd" <debata na centrum.cz> píše v diskusním příspěvku
news:cck0op$25s$1 na lit.fsid.cvut.cz...