Libusin

Radek Babis r na babis.cz
Čtvrtek Červenec 8 16:22:02 CEST 2004

Zdravim vsechny.

Chtel  bych  podekovat tem, kteri se o sit kLfREE v soucasne
dobe  staraji. Ja sam jsem se toho chtel take zucastnit, ale
v  soucasne  dobe se zapracovavam v novem zamestnani a to mi
bere veskery cas :(

V  cem  bych  se  ale  z nutnosti (pripojeni rodicu:) chtel
v ramci  svych  omezenych  moznosti  angazovat,  je  pripojeni
Libusina.

Chtel  bych  proto  pozadat ty, kteri se uz v tomto pripadne
angazuji  nebo  ty, kteri by chteli take dotahnout kLfREE do
Libusina,  ale  zatim  nic  nepodnikli,  aby se mi ozvali na
e-mail, abychom mohli postupovat spolecne.

Zatim  jsem  v  dubnu  udelal  fotky  z AP Premysl smerem na
Libusin  a  z  internatu  na  Maxovce  smerem  do  Vinaric a
Libusina. V pripade zajmu je dam na net.

Radek