Co s tokiem ?

jo jo na email.cz
Čtvrtek Červenec 8 13:40:58 CEST 2004

Jeníku, tohle už jsme tady řešili tisíckrát. Sdružení má sice nějaký
stávající stav, ale někdo ho do toho stavu dovedl. Nová rada by těžko
zvládla zbordelizovat sdružení za jeden měsíc. "Někdo" jiný (i ty ses
podílel) na to měl necelý rok. Znechucenej klidně buď, ty jsi jeden z
mála, který ví naprosto přesně, z čeho znechucený být. Málokdo má tvůj
přehled (ještě asi dalších 5 lidí).

V každé státní instituci má inventární číso i štětka na hajzlu. S
nadsázkou bych řekl, že stav sdružení je zhruba na stejném místě. Teď se
totiž děje to, že nová rada nemůže najít ani záchodovou štětku, protože
jí "někdo" nedal do inventáře. Z toho jsem znechucenej já.

A úplně nejvíc mě znechucujou tvoje znechucující ublížený řečičky.
Zvlášť když jsi ten bordel mohl vidět nejlíp ze všech. Tehdy jsi s tím
mohl ještě něco udělat. Tobě nevadilo, že neexistuje evidence majetku?
Že i po konci března není uzávěrka účetnictví?

Ale tehdy jsi znechucený nebyl... Už se nad sebou konečně zamysli!
Neříkám ti to poprvé.

Byl bych první, kdo by ti podal ruku, kdybys čestně přiznal jako chlap,
že to, co se udělalo (teda neudělalo) byla chyba a já vám teď pomůžu to
napravit. To by bylo čestné.

Prosím tě, opravdu tě žádám. Buď tak hodný a podej pomocnou ruku
sdružení. Nevstupoval jsi do spolku rady, ale do sdružení všech lidí.
Každý člen dal dva litry. Každý chce vědět, co se s nimi stalo. Když
jste se do toho dobrovolně pustili, musíte nést následky. Takovej je
život. To není novinka.