Co s tokiem ?

Svatopluk Dedic garat na volny.cz
Čtvrtek Červenec 8 10:35:13 CEST 2004

Belerby wrote:
> Proc porad socka jede pres tokio kdyz je postavene midway ?
>
> Ptam se protoze vcera lidem na socce nesel net, dneska dopoledne taky ne a
> helemese koukam ze lidi ze socky chodej na net pres japanovu optiku :)))
> pres elnet. No to je zajimava informace :) A ze o tom nikdo z dotcenych
> useru ani nevi. A tak me napadlo, tokio je nase nebo japana ? Ze by vyuzival
> hw klfree pro vlastni ucely (pro datinel)  ?!?!

Jak bylo receno na Webu v novinkach (?), kvuli nedokonale domluve s
Jenikem nemohla byt Socka prepojena na midway, Jenik pak - podle Benyho
- odjel na chatu. Kazdopadne se nam ho nepodarilo sehnat ani telefonem,
ani osobne.

Takze, aby lide pripojeni na Socku meli zajisteny pristup k Internetu,
je spoj midway-door na stejnem kanale a ESSID jako Tokio, a z Vodarenske
se routuje jak pres Tokio (casti site za Sockou a vsesmerem Hirosima),
tak pres midway (billa a dal).

To o neohlasenem prepojeni casti clenu klFree na Datinel, resp. Elnet
povazuji za velmi zajimavou informaci.

-Svata