co s Vodarenskou?

jo jo na email.cz
Středa Červenec 7 07:49:45 CEST 2004

Podle toho, co říkají představitelé IK v komentářích na webu:

"Vodárenská je od začátku naše - jsme značně starší sdružení" (o 3 měs.
starší - to je fakt rozdíl)
"Nové Klfree tam nechceme, jedná arogantně"
"Máte šanci být připojení měsíc zdarma přes nás (IK) a potom se můžete
stát našimi členy"

Dovolte mi hurvínkovské chá-chá.

Klfree se tedy na Vodárenskou dostane těžko, když Vodárenská :)PATŘÍ:)
IK. Na domě ve Vodárenské Klfree skončilo. Ale třeba se stane sásrak a
nová rada členy Klfree připojené na Vodárenskou převede přes Egyptskou
poušť.

Ale na sásraky moc nevěřím.