nakup komponent

Hvozd debata na centrum.cz
Neděle Červenec 4 11:01:04 CEST 2004

Zdravim Vas kolegove!!!

To si Jo delas srandu??? No to je tedy sila.

Panove z byvale Rady to maji asi " na haku ". A ja myslel, ze je na ne
spolehnuti. Zrejme ne : (

Tak tedy svoji otazku rozsirim: Kde je naradi, ktere vlastni sdruzeni a kde
je vubec cely majetek??? Chapu ze bude asi nekde namontovany na strese, ale
musi probehnout nejaka inventrua!!! Tzv. predani majetku nove Rade. A jestli
jim to slibujete uz mesice, tak klobouk dolu!!

Diky

Hvozd

"jo" <jo na email.cz> píše v diskusním příspěvku
news:cc8gaa$c2$1 na lit.fsid.cvut.cz...