Re: Vítìz soutì¾e blast znám

Gbelda kbelda na stuohm.org
Sobota Leden 31 17:05:17 CET 2004

Tak, jelikož se u mne v logu hromadí adresy, tak pak dám všem vědět na
jednou. Dofám, že není původcem moje domácnost. Pakud najdete procesy
msblast.exe a einbei.exe nebo se Vám neobjevuje okno antiviru, či se Vám
počítač čas od času rozhodne restartovat, tak mě vesele piště a já vám rád
poradím, abych případně odčinil možné moje zavinění.

Prozatím další IP je 192.168.144.135.

Gbelda

"Gbelda" <kbelda na stuohm.org> píše v diskusním příspěvku
news:dDuFn#A6DHA.2340 na web.stromc.cz...