Minidistribuce

Louda louda na kr-s.cz
Středa Leden 28 07:52:12 CET 2004

Monkey ? chacha -to je cosi jako cvicna verze, jde to spoustet z 98 a ma
to naprosto prehistoricke jadro a nema to nektere biny, dnes jiz
standardni. Navic vsechno(i knihovny) co do toho chces docpat musis
kompilovat. Ja bych sahnul po osvedcenem RH nebo SuSE ci Debian a
poradne vyklikal , co vlastne chci nainstalovat(z distribuce se i snadno
doinstalovava, protoze obsahuje spravne verze libs), anebo se podival na
nejaky pekny linux mirror --> tam je distribuci ;-) --> u nich vetsinou
byva komentar.
P.S.: a co BSD??