Virusy utoci

Milan Krčmář milan.krcmar na seznam.cz
Úterý Leden 27 22:55:30 CET 2004

Toto tema se mi velice hodi. Rad bych se Vas antivirovych odborniku
zeptal, jaky antivirovy software mame vybrat pro SMTP/POP3 server
kLfREE. Mel by to byl filtr pro mailserver, nejlepe spustitelny na
Linuxu (pry to uz dnes neni vyjimkou). Pokud bude cena za neomezenou
licenci pro jeden server prijatelna, zkusim presvedcit radu, aby na
tento software vyhradila nejake prostredky... Tak prosim nejaka
doporuceni, nejlepe pokud se toho nekdo chopi a vybere par kandidatu, ja
to s nim pak proberu a urcime viteze... :-) Virum moc nerozumim, nejak
zatim virovou problematiku na svych Linuxech resit nemusim.

Milan