NAT

Jenik mracek na stromc.cz
Středa Leden 21 14:26:42 CET 2004

1000
kladno>

ano, nikdo ti tam smejdit nebude

datr moula (k5) uz skousel skenovat sit, propikal mne cely subnet za
sockou a to nemnel.
mohl by byt totiz za to vyloucen ze site :).

jeste ktomu ICMP, mam takovy pocit , ze existuhe nekde RFC ve kterem je
napsano, ze stroj na siti internet musi odpovidat na ICMP.

doporuceni: pokud mas router, tak si tam dej fw, a loguj icmp a v
pripade podezreni ze scannu tveho subnetiku postup tuto stiznost rade.
Dotycny pachatel muze byt za tyto aktivity natrvalo vyloucen ze site.

jinak diky milane, za opet bezvadne napsany clanek.

jenik