Prodam koaxialni kabel pro Wi-Fi

Darth Moula darth_moula na atlas.cz
Neděle Leden 11 13:44:36 CET 2004

Zdravím všechny,
přesunul jsem hw AP blíž k anténě a krátil jsem kabel, takže mi zbyl kus
kabelu s konektorem a toto nabízím k prodeji.

cca 9m - LX-195 nízkoútlumový koaxiální kabel s rozměry kabelu RG58 - 51,24
Kč/m
1ks - Konektor reverzní SMA female na kabel RG58/C195 krimplovací - 103,70
Kč/ks

Původní cena: cca 560 Kč, prodám to prvnímu, kdo si přijde.

Kabel je na jednom konci zakončen zmíněným konektorem a spoj je ověřený:
chodilo mi to na plnou rychlost při délce kabelu 20m a vyzařovacím výkonu
staženém na 25% (D-LINK DWL-900AP+ připojený na 18dBi síto mířící na BRONX)

Zájemci nechť mi napíší, dohodneme se na ceně a místě převzetí.

D.M.