Diskuse o statistikach

BlackSUN nesvitici na centrum.cz
Neděle Únor 15 13:36:10 CET 2004

1000
ilto:kladno na klfree.net>

Přečetl sem to celé a musím před Milanem smeknout. Když to napíšu ze svého
pohledu, tak je to sice výzva k diskusi, ale nevymyslel bych nic jiného
lepšího než sám Milan navrhuje, takže muj názor je, respektive líbí se mi
řešení, co navrhuje Milan sám.

BlackSUN

"Milan Krčmář" <milan.krcmar na seznam.cz> píše v diskusním příspěvku
news:mailman.15.1076792959.1834.kladno na klfree.net...