Statistiky, omezeni p2p

Pavel Kappler pavel.kappler na email.cz
Čtvrtek Únor 12 21:30:29 CET 2004

K tomuhle se asi nedá nic dodat, snad jen kolik toho nasosáš rychlostí cca 50kbps od ČRA za cenu 350,- Kč a kolik toho nasosáš v naší KLfree při omezení na cca 50kbps, když zaplatíš 350,- Kč. Myslet se musí především :-))))))))))

P.
technik
  <sosak na centrum.cz> píše v diskusním příspěvku news
1000
:mailman.5.1076687942.1834.kladno na klfree.net...
  Uvazoval jsem o Klfree, ale po tehle diskusi se mi uz do toho nechce. Radeji si zaplatim pausal (pravda, je drazsi a rychlost je nizsi) u Ceskych Radiokomunikaci a nemusim se bat, ze mi bude nekdo vycitat me chovani na siti, nikdo me nebude napadat, ze nic nedelam, nebo  vyhrozovat nejakymi statistikami a omezovanim pristupu atd. Proste zaplatim a bez zbytecnych kecu dostanu to, co chci. A o to mi jde.

  S pozdravem
  Sosak