Nebyl nalezen subjekt

QiQo (Qido Qorex) qiqo na sendmail.cz
Čtvrtek Únor 12 23:02:44 CET 2004

1000
c.cz
To: kladno na klfree.net
Subject: Re: Statistiky, omezeni p2p

Dne Thu, 12 Feb 2004 15:03:44 +0100 napsal/-a Jenik <mracek na stromc.cz>
zprávu následujícího znění:

> ten napad je na traffic mezi klfree a svetem.
> uvnitr je mne to jedno.
>
> ja osobne jsem pro legalni data a nemam zajem na rozsirovani nelegalnich
> veci po siti.
>
> pokusim se toto tema nadhodit na pristim jednani rady, snad se dohodneme
> jak budeme postupovat dale. co je technicky mozne a co za reseni vyplyne
> na pristi schuzce.
>
> jenik

mozna bych taky psal neco podobnyho, kdybych mel pro sebe v praci 2mb
lajnu...
chapu zakazani p2p jako prozatimni reseni...
ale tohle to naprosto odsuzuju...
mimochodem kdy odstoupime od prozatimniho reseni vysokyho vytizeni site
(zakaz p2p) k dlouhodobe udrzitelnymu reseni (dynamicky omezovace a
zvysena konektiva do internetu)?

--
....authorized by QiQo [icq:137418684] (Data must flow! :o)