Statistiky, omezeni p2p

Viperx Viperx na seznam.cz
Sobota Únor 7 23:19:43 CET 2004

Ciste muj nazor: Kdo chce sosat at si poridi garantovanou linku kde nebude nikoho omezovat.

Viperx
  "Jerry!" <promne na centrum.cz> píše v diskusním příspěvku news:1DVUV3b7DHA.2344 na web.stromc.cz...
  Netvrdil jsem že to neni efektivní,to je možná až moc, ale že existují přijatelnější řešení. A přestože p2p používám velice sporadicky, tak maximálně jedenkrát za deset let, tak mi jejich zákaz vadí. Jednak z principu, protože opravdu né každý si pořizuje připojení pro brouzdání (připusťte že jsou i tací, co to chtějí používat pro hraní a stahování). Jedniný zásah, který mi to opravdu zasadilo je, že si musím hledat cracky jinde... Chtěl jsem svým příspěvkem rozpoutat diskusi na toto téma s vidinou možného řešení. Jinak co se mě opravdu týče, klidně ať je to zakázané napořád, už jsem pro každý případ změnil p2p programy za funkční exempláře ..

  S pozdravem Jerry!
    "JAPAN" <japan1 na seznam.cz> píše v diskusním příspěvku news:LnvdwpR7DHA.2528 na web.stromc.cz...
    No přihřeji také polívčičku:

    To Jerry: najdi si tedy lepšího P2P providera na P2P programy za 350,-Kč/měsíc.
    Domnívám se, že zvolené řešení je nejšťastnější a že nexistují efektivnější způsoby. :-))))

      "Jerry!" <promne na centrum.cz> píše v diskusním příspěvku news:vzkwyRK7DHA.2344 na web.stromc.cz...
      Mno, nejsem zrovna příznivec byrokracie, ale rejpnout si musím.

      Dle provozního řádu (http://www.klfree.net/view.php?cisloclanku=2003100203) je podle bodu 2 povinností člena sdružení:

      Uživatel nesmí záměrně přetěžovat síť. Bude-li uživatel pokračovat v zatížení sítě i přes upozornění Technické komise nebo správce NODE, bude mu dostupnými technickými prostředky na rozhodnutí Technické komise snížena přístupová rychlost do sítě Klfree.net

      Nevšiml jsem si, že by mě někdo upozorňoval (opět drobnost z řádu):

      Způsob upozorňování uživatelů:
        Uživatel bude upozorněn výzvou. Výzvou se myslí emailová zpráva, telefonická domlu
1000
va, osobní domluva, ICQ, IRC, Jabber či jakýkoliv jiný komunikační kanál.

        a.. První výzva - částečné omezení funkčnosti uživatelova subnetu, IP či MAC adresy.
        b.. Druhá výzva - omezení přístupu na internet  i do lokální sítě. Myslí se tím např.: filtrování portu 1024-65535, omezení rychlosti, zablokovaní jedné či více služeb.
        c.. Třetí výzva - návrh radě na projednání a prošetření. Rada rozhodne o tom jestli bude člen vyloučen ze sdružení bez náhrady vložených investic či nikoliv.
        d.. Výzva se klasifikuje jako neakceptovatelná po 2 dnech od odeslání. Technická komise dokáže ověřit, jestli uživatel výzvu obdržel.
      Pokud se tak stalo, připoměňte mi to prosím. Podle řádu jsem byl tedy již 2x upozorněn !!

      Pořád jak je telekom blbej, adsl má omezení 10GB. Do teď to byl pěknej vtip, ale nám se momentálně těch 10GB nepodaří stáhnout, protože to preventivně ani nejde. Domnívám se, že zvolené řešení není právě nejšťastnější a že existují mnohem přijatelnější způsoby.

      Howk domluvil jsem. Jerry!

      "Beny" <kostecka.tomas na seznam.cz> píše v diskusním příspěvku news:txW3TuJ7DHA.2344 na web.stromc.cz...
> [...]
      >
      > Pokud nekdo bude nadavat, tak si musi pockat az bude vsechno mereni funkcni.
      > Lidi si tu udelali sami. Jsou samozrejme mezi nami taci, kteri Net limiter
      > pouzivaji dobre (doufam, ze nas je vestina), ale jsou i taci, kterym je to
      > bud jedno nebo vubec nevedi, ze by meli neco omezit.
      >
      > Pokud vemu na paskal Billu a Vezak, tak se situace zmenila od doby, kdy
      > doslo k vystavbe P2P spoje mezi Billou a Vezakem. Lide pripojeni na Vezak ci
      > Billu si do te doby nemuseli trafic moc hlidat, protoze jim to moc nejelo,
      > ale tedka je videt, jak jim ten spoj pomohl a oni toho radne vyuzivali. Bud

1000
 vedome ci nevedome, ale o tom to neni.