Microsoft rulez !

Mr.Gespant meisnert na seznam.cz
Pátek Prosinec 31 11:00:22 CET 2004

Par vytahu z diskuze pro ta kteri to jeste nepochopili... :-)

Autor zřejmě zapoměl dodat, že celý systém bude šířen pod licencí MSGPL, což
je GPL, ovšem nebudou se zveřejňovat zdrojové kódy, které byly nakradeny od
jiných výrobců. Budete si moci tedy zkompilovat vlastní Explorer
optimalizovaný pro váš počítač, což je jistě každý přivítá.

To ako že sa windows bude kompilovať zo zdrojákov?
cd C:/windows
./configure
make
make install
rpm -i office-2003.0.1.0.rpm (?)

Bill si možno nechá patentovať linuxový kernel :).Tak to sme v peknej
prdeli!Kernel panic sa stane windows bsod.

Heh zajimavy clanek :) koukam ze se jedna o dosti propracovanou betaverzi
(utajovanou ktomu) kdyz obsahuje preklad do cestiny to si asi pani z M$ dali
dost prace s betou no jsem zvedav na plnohodnotny preklad.

"Jiri Bulan" <bo.jo na volny.cz> píše v diskusním příspěvku
news:cr37l2$jk7$1 na lit.fsid.cvut.cz...