telefonni linka

Mr.Gespant meisnert na seznam.cz
Čtvrtek Prosinec 23 11:00:18 CET 2004

Ted se ti trosku zamenuji veci...
Sloane je nas poskytovatel pripojeni do Internetu, tzn. zadny programek,
ktery by to umoznoval. Jedna se s nim o financni castce za umozneni IP
telefonie...
Moznosti jsou ale ruzne... nejen firma Sloane jak psal Svata...

"Magus" <magus na snailmail.ch> píše v diskusním příspěvku
news:cqe39m$ret$1 na lit.fsid.cvut.cz...