Datinel

Radek pogl na seznam.cz
Středa Prosinec 22 07:53:05 CET 2004

No, kvalitni prezentace opravdu neni jen o validnim kodu, ale i po
dalsich strankach ta datineli prezentace nevypada spatne, ikdyz stoural
by si urcite nejakou tu drobnost v kodu a strukture nasel ;-)

Nicmene, jestli jsem to dobre pochopil, je to jen provizorni prezentace,
tak jsem zvedav na ten finalni portal :o)

BlackSUN napsal(a):
 > Nevidim jediny duvod, proc by redakcni system nemohl byt validni,
 > ty ano? Jaky?

Ja taky ne ... ciste teoreticky by preci u redakcniho systemu melo byt
zajisteni validity kodu stranky mnohem snazsi, vzdyd na generovani
stranek pouziva jednotny mechanizmus, kde by se melo dat vsechno
"snadno" ohlidat ...

Na tohle tema pred casem vysela zajimava glosa na lupe ...
http://www.lupa.cz/clanek.php3?show=3745

Aton wrote:
 > Si delas prdel ?!? :-)
 > Datinel ma par opakujicich se tagu co se uci ve skole
 > (ve dvou hodinach) To je opravdu vtipny takove srovnani.

Ono nejde ani tak o to JAKY tagy pouzijes, ale JAK :o)
Pridavam jeste jeden starsi odkaz, pro ctive povahy ...
http://www.lupa.cz/clanek.php3?show=2179

Radek