Datinel

BlackSUN black.sun na datunel.net
Středa Prosinec 22 00:09:02 CET 2004

Jo, me by taky nevalidni stranky stvaly :-))
To v klfree neni aktivni clen, ktery by se toho chopil a zpacifikoval phprs,
kdyz uz se musi pouzit...

Nevidim jediny duvod, proc by redakcni system nemohl byt validni, ty ano?
Jaky?

BlackSUN

"Svata Dedic" <garat na volny.cz> píse v diskusním príspevku
news:mailman.1169.1103669682.2877.kladno na sluzby.klfree.net...