billa a okoli..

Radek pogl na seznam.cz
Úterý Prosinec 21 09:10:07 CET 2004

Tak MAC naseho edimaxe je 00:50:fc:83:9a:b7, chteli by jsme ho pripojit
jako bridge na kryton ...

To Svata: diky za info, ja to v tom prispevku napsal trosku nestastne.
Co je to WDS jsem si vygooglil, ale uz se mi nepodarilo zjisti, jestli
to s tim svym edimaxem EW-7205AP muzu provozovat nebo ne. Zadna
explicitni zminak o tom, ze by to AP WDS podporovalo jsem nenasel.
Jediny co tam jde zapnout je mod Wireless Bridge a to bud point-to-point
(k MAC) nebo point-to-multiponit

Radek