billa a okoli..

Radek pogl na seznam.cz
Úterý Prosinec 21 08:31:27 CET 2004

Ahoj, ja bych se docela rad z billy prestehoval na kryton, viditelnost
je celkem dobra, vzdalenost 3x mensi stejne tak pocet useru ...

Narazil jsem ale na problem, ze muj edimax EW-7205AP se nedokazal
pripojit to APcko, ikdyz signal byl celkem dobrej ...

Vilik mi psal neco o WDS, ale copak ja vim, co je to za zaklinadlo???

Lama Radek :o)