Nove pristupove body Klfree

BlackSUN black.sun na datunel.net
Sobota Prosinec 18 19:45:05 CET 2004

Mám tu jednu reakci, co me hodne pobavila :-)

(19:40) <haasha> Uplne nejvetsi radost udelate svym blizkym (kteri jsou
zatim bez
(19:40) <haasha> Internetu), kdyz jim pod stromecek nadelite antenu a HWAP,
nebo sitovou
(19:40) <haasha> kartu a poukaz na UTP v metrazi od nich z bytu ke spolecne
antene.
(19:40) <haasha> hehe, koupim to babicce, at bude mit urcite radost jako
blazen :-))
(19:40) <Star> to by asi u nas neslo
(19:40) <Star> :-))
(19:40) <socka> p:)
(19:41) <haasha> se bude moct drbat yaginou na zedech treba :-)
(19:41) <haasha> zadech
(19:41) <BlackSUN_D4> :-))
(19:41) <BlackSUN_D4> jj sem taky cet
(19:41) <socka> :o)
(19:41) <haasha> sem to chtel napsat tam, ale nejsem takovej chuligan jako
(19:41) <BlackSUN_D4> ja to tam hodim :-)
(19:42) <haasha> no, to by se z toho asi pos...

BlackSUN

"Jiri Bulan" <bo.jo na volny.cz> píse v diskusním príspevku
news:cq1qs1$s5o$2 na lit.fsid.cvut.cz...