Pro pana Dedice

BlackSUN black.sun na datunel.net
Sobota Prosinec 18 18:18:08 CET 2004

Pochop, ze Beny je pracujici clovek, casto ma nocni a ma rodinu, takze zcela
chapu, ze nevysedava vecne u kompu jako nekdo jiny. Proto je treba na
odpoved chvili pockat. Pripadne Benyho kontaktuj emailem, pokud ti to necini
problem. A ne, opravdu nejsem jeho mluvci ani nic podobneho.

85

"Jiri Bulan" <bo.jo na volny.cz> píše v diskusním příspěvku
news:cq1m1l$rko$1 na lit.fsid.cvut.cz...