Pro pana Dedice

Hvozd debata na centrum.cz
Pátek Prosinec 17 17:40:13 CET 2004

Ahoj.

Tak. Sam moc dobre vis, jak casto prispivam na tohle forum...v porovnani s
tebou jsem  defacto neprispivajici uzivatel :)) Nemam zajem nikoho napadat,
ale rozhodne nehodlam tolerovat Benyho nesmysly (nekdo tomu rika jeho nazor
:).... pokud ho muj prispevek odradil k dalsimu spamu, jsem jedine rad :)))

Vis co jsou fakta?? Fakta jsou, ze Beny + byvala garda jeste nepredala
spoustu veci !!

Zdar
P.

P.S.: BS, prispivej na nase forum dal.... jsi nas zdroj zabavy : ), preji Ti
krasneho jeziska a spoustu prispevku pod stromecek!! :)))

"BlackSUN" <black.sun na datunel.net> píše v diskusním příspěvku
news:cpv06l$m4m$1 na lit.fsid.cvut.cz...
> [...]
>
> Oba ale vime, ze jsou fakta a "fakta", ktera se mohou dost casto lisit, to
> je vec jina. Ja uz neverim nicemu co neni na podepsanym papire s razitkem.
>
> Ono je mozne, ze si nepoklesl, spis ja sem si te maloval vys. Moje chyba.
>
> Urcite tu ale nechci nikoho napadat jenom proto, abych vubec neco napsal.
> Jako mi to treba prislo u Prevora. Rozhodne ma kazdy pravo prezentovat
svuj
> nazor, at si kazdy udela obrazek sam.
>
> BlackSUN
>
> "Mr.Gespant" <meisnert na seznam.cz> píše v diskusním příspěvku
> news:cputbq$ltb$1 na lit.fsid.cvut.cz...

Dedici