Pripojeni u Hvezdy?

Tomas Tichy tichy na math.cas.cz
Pátek Prosinec 17 16:15:17 CET 2004

ted z hlavy nevim kanaly, ale obecne pokud ESSID nezacina klfree nebo to neni
piratsky klfree-japan nebo klfree-jnn (podle kanalu nejsou), tak to neni
nase. Posli mi prosim offline presnou adresu... Mohla by byt videt stepka,
prazska, midway.

On Fri, Dec 17, 2004 at 03:27:46PM +0100, ZBX wrote:
> Tento tyden jsem testoval pritomnost signalu u kamarada ktery bydli v
> Lacinovce(?) - ulice soubezna se silnici od Prahy kolem Hvezdy. Pouzil
> jsem pouze PCMCIA kartu(Compex WP11B+) bez anteny a chytil jsem cosi
> docela silne na 7. kanalu, ID 00:60:B3:6E:1D:98, rychlost 11Mb/sec.
> a) Je to KlFree?
zrejme neni
> b) Pokud ano, prodava jeste sdruzeni Yagi anteny?
ne, nikdy je neprodavalo, to byla Benyho soukroma aktivita... jen sdruzeni
zrejme platilo material... podle ucetnich dokladu.
> c) Pokud ne, nemate nekdo na prodej nejakou starsi antenu(+ cca 4m koax)?
vanbur vyrabi.

Tom