Pro pana Dedice

Beny kostecka.tomas na seznam.cz
Čtvrtek Prosinec 16 19:30:20 CET 2004

Pokud jde o stojanovou vrtacku, tak ta je v Unhosti. Zustala tam, kdyz jsme
vyrabeli prvni serie anten. Je to stejne, jako s jednim sitem 24 dB. Dlouho
trvalo, nez mohlo byt sundano ze stozaru. No a s vrtackou to vypada take
tak, protoze jsem zaslechl, ze ta "mela"byt predana, jako odmena za
vykonanou praci na antenach, coz samozrejme neni pravda. Nemam na dotycneho
jiz spojeni, ale pokusim se nejak kontakt zajistit.

Pokud jde o hrnecky, tak to vazne nevim.

Ucetnictvi za rok 2003 pokud vim, kontrolni komise prohlasila za dobre.
Pokud tak tomu neni, je to pro mne novina.

PS: Panu Vankovi preposilam cast emailu.

"Vilik1" <hauptman na volny.cz> píše v diskusním příspěvku
news:cps73i$gdc$1 na lit.fsid.cvut.cz...