Pro pana Dedice

Beny kostecka.tomas na seznam.cz
Čtvrtek Prosinec 16 14:25:28 CET 2004

Mily pane Tichy.

Vsechem majetek, ktery byl na vraceni je jiz vracen, aspon pokud vim.  Pokud
jde o predani majetku, ktery mate ve svych rukach (Vezak, Stockholm,
Bustehrad atd.) bude predan forlmalne az pan Stec vytvori seznam tohoto
majetku. Tak jsme se s panem Stecem dohodli a v minulych dnech me bylo
oznameno, ze by to melo byt v pristim tydnu.

Pokud mate konkretne neco na mysli, co neni vraceno a bylo v ucetnictvi ci
majetkem Klfree, tak me prosim napovezte.

A pokud jde o muj vztah k IK potazmo k Vodarenske. Pan Vanek je muj kamarad,
stejne tak jako spousty jinych lidi z byvale party okolo Klfree. Behem
jednoho rozhovoru s panem Vankem jsem se mimo jine zeptal i na Vodarenskou,
protoze me to zajimalo at uz jako uzivatele tohoto pripojneho bodu nebo
nekoho, kdo predaval tento bod novemu predsedovi a byl pritomen casti
rozhovoru, kdy Klfree opusti tento objekt. Pan Vanek me zdelil, ze Klfree je
stale na tomto bode a moc nevedel, zda jeste Klfree pouziva tento bod, jako
branu do internetu.
S vedomim, ze budu volat panu Stecovi, kvuli predani zbytku majetku
(folmalnimu) jsem panu Vankovi nabydl, ze se na tuto informaci zeptam. A tak
jsem ucinil.

Tot vse.

"Tomas Tichy" <tichy na math.cas.cz> píse v diskusním príspevku
news:mailman.1160.1103201737.2877.kladno na sluzby.klfree.net...