Pro pana Dedice

Beny kostecka.tomas na seznam.cz
Čtvrtek Prosinec 16 13:32:11 CET 2004

Mily pane Dedic.

Vase komentare ve vsech komunikacnich mediich Klfree jsou nekdy dost k
pobaveni.
Ano chudaci lidi, kteri nevedi o co jde a poslouchaji vase neustale narazky
a nekdy i urazky clenu byvale Rady sdruzeni Klfree. To stale obvinovani lidi
spojenych se zakladateli sdruzeni mne uz vazne, pane Dedici nebavi.

Nevim kde berete tu drzost napsat, cituji:
"Da se predpokladat ex-predseda a jeho suita podobne zamerne dezinformace
i dnes v jinem sdruzeni, ktere pusobi v Kladne, pripadne ve firme se
kterou spolupracuje. Buh ochranuj nebohe uzivatele..."
(citace z vlakna o radiu Klfree)
Pokud mate na mysli sdruzeni IK (jine na Kladne tohoto druhu neexistuje),
pak toto sdruzeni nema s moji osobou nic spolecneho.

Sdruzeni Klfree jsem se 3 pany zalozil a bylo moji povinnosti zdelit clenum
svuj nazor na vec. S odstupem casu bych nektere veci resil jinak, to ano,
ale dodnes tvrdim, ze kocirovat sdruzeni ve vetsim poctu clenu je dost
slusne drina a cest tem, kteri to zvladaji.

Ruku na srdce pane Dedic, kolikrat jste vyslovil aspon v duchu myslenku, ze
uz toho mate dost, ze koncite?  Ze mate svych vlastnich starosti dost, ze
mate svoji vlastni praci a ted jeste starost o chod site.
Ja za sebe mohu prohlasit, ze jsem tyhle pocity mel ke konci vicekrat a
myslim, ze jsem nebyl v byvale Rade sam, kdo takove pocity mel.
Chybou bylo, ze jsme to nerekli verejne a  dali navrh na prodej site. Ano
tohle byla chyba  o ktere jsem psal vyse. Ale na druhou stranu byl to jen
navrh, nic co by bylo dopredu dohodnute, tak jako o tom mluvili a psali
nekteri v ruznych informacnich kanalech na webu.

Odstoupili jsme, tak prosim nechte uz tech urazek.

S pratelskym pozdravem
Tomas Kostecka
alias
Beny