RADIO KLFREE1

Candy krahola na tiscali.cz
Čtvrtek Prosinec 9 18:42:07 CET 2004

Tak jsem se taky s přítelkyní zaposlouchal trochu do radia klfree .. musíme
říct že je to velká klidovka a moc chválíme.
Jen co bych tak nějak uvítal je třeba přímo forum jen na radio klfree nebo
popřípadný chat i když si myslím že forum by mohlo být lepčí.Přeci jenom zde
příspěvků přibývá a na webu by to mohlo býti více viditelné.
S pozdravem
   Candy

"Jiri Bulan" <bo.jo na volny.cz> píše v diskusním příspěvku
news:cp7jch$48g$1 na lit.fsid.cvut.cz...
> Poslouchal jsem sice jen chvilku na zaver, ale opravdu smekam klobouk a
> chvalim. Skoda, ze v newsech nemame toho drbacihozaouskem smajlika.
>
> JB

jednou