Internetova radia

Svata Dedic garat na volny.cz
Středa Prosinec 8 21:15:03 CET 2004

Jenycek wrote:

> Nemam nic proti tem kteri toto radio rozjeli, ale pro me ma daleko vetsi
> informacni vyznam skyradio.de nez klfree1.
>
> Ale stejne to neresi proc to prestalo jit. A vyzkousel jsem a nejdou
> prehravat ani ve WinAmpu 5.07

Ano, neresi. Nic taky neresi to, ze ti prestane jit nejaka sluzba a
zacnes v temer podsouvat, ze s tim ma spojitost jina aktivita clenu
Sdruzeni.

Z toho co zkousim z Tveho seznamu:
http://www.internetradio.cz/fmplus.asx - OK, 32 kbit/s
http://live.atlas.cz/radiobeat/radiobeat64.asx - OK, 64 kbit/s
http://www.internetradio.cz/celtic.asx - OK, 32 kbit/s
http://live.atlas.cz/olympic/olympic64.asx - OK, 64 kbit/s

http://www.skyradio.nl/index.aspx - OK, mohli by se naucit nepouzivat ty
otresne pluginy.

Zda se, ze se clenove z Upletu provinili se totiz predevsim tim, ze na
rozdil od Tebe nejspis hodlaji pro cleny Klfree neco delat...

Smutne, co cloveka napada jako prvni vec kdyz neco nefunguje (jak mne
tak tebe)

-Svata