RADIO KLFREE1

cosmos cosmosworld na seznam.cz
Úterý Prosinec 7 23:35:34 CET 2004

Pred chvilkou jsem odpovidal na mail ohledne hudby a hudebnich stylu
na nasem radiu. Myslim, ze je to celkem dulezita otazka... Tedy, zepta-li se
nekdo: "Co vlastne muzu slyset, kdyz si to zapnu?!" Samozrejme krome
zminovanych nehudebnich vstupu a poradu... Jednoducha odpoved by
asi byla: "Tak si to zapni a slys..." Presto si tato oblast zaslouzi male
vysvetleni
i zde, takze budu citovat cast sve odpovedi...

"...zkusim trochu objasnit nasi hudebni dramaturgii... Osobne mi nevadi
zadny hudebni styl ci smer, snad krome dechovky... :-))) Na druhou stranu
jsme
spolecne dlouho zvazovali, jakou muziku v "hlavnim vysilacim case" hrat, tak
aby
vyhovovala co nejsirsi skale posluchacu (a vyhnout se zaroven lacinemu
kopirovani
ceskych komercnich radii, hrajicich kdesi cosi)... Zajimavych zanru je
skutecne
hodne a kazdy mame tu svoji vlastni "vlnu"... Na druhou stranu bezhlave
menit
stylove zarazeni skladeb, tak abychom vyhoveli opravdu kazdemu, to zkratka
taky nejde.
Proto bychom behem hlavniho vysilani chteli poustet spise stredni proud (to
skatulkovani mi nedela dobre :-) a tem specifickim stylum, mezi ktere patri
i tvrdsi
veci, davat prostor v samostatnych blocich, poradech apod...."

Tolik na vysvetlenou i Vam ostatnim, kterym se neco podobneho honilo
hlavou...
Na nasich virtualnich vlnach muzete zaslechnout mimo jine kapely napr.
Radiohead,
U2, Coldplay, R.E.M., Placebo, -123 min., Tata bojs a mnoho dalsiho - to
jen, abych
byl, jak mi kolega Plesoun poradil, trochu konkretnejsi. No a iztra
samozrejme "na vlastni
usi..." :-)

"cosmos" <cosmosworld na seznam.cz> píše v diskusním příspěvku
news:cp2j2j$qn3$1 na lit.fsid.cvut.cz...
> Radi bychom Vas informovali,
> ze nekolik clenu sdruzen pri AP Uplet zalozilo netradio KLFREE1,
> ktere naleznete na adrese http://www.radio-klfree.wz.cz
> Mame zkusenosti v medialni oblasti...Radi bychom informovali posluchace
> predevsim o deni ve sdruzeni... prinaseli aktualni informace a napr.
jednou
> do mesice poridili rozhovor s nekym ze sdruzeni, kdo by napr. i zodpovedel
> dotazy posluchacu... Reagujte, piste, ptejte se... Tesime se... :-)
>
> Michal
>

> ---
> Odchozí zpráva neobsahuje viry.
> Verze: 6.0.801 / Virová báze: 544 - datum vydání: 24.11.2004

---