Antivejri!

vanbur vanbur na volny.cz
Úterý Prosinec 7 22:34:34 CET 2004

Male a jedine upresneni prave pro takove jako je Mostock:
Ten pocitac neni u mne doma , ale jedna pani si ho dovezla z nemecka
kompletne vybaveny softem a poridila si ADSL
za korunu ci co na zkusebni dobu. Nevedel jsem ze se zase nekdo neceho
chytne hi hi tak priste dodam i podrobnosti jako napr. miry vahu stari
apod. Samozrejme je to zertovne neni to napadeni Mostocka je dobre ze mel
stiplavou poznamku ,ale ruku na srdce kdo se nepodiva obcas na nejakou tu
babu? Asi to znaci ze je nemocen na tele i duchu a zase upresneni ja
radeji zive exemplare to je aspon nejaka zabava - jak rad rikam co se
nepovede to ukecam nebo uvalim.
Dne Mon, 6 Dec 2004 22:14:53 +0100 napsal/-a Strazhce
<infobox.oleg na quick.cz> následující příspěvek::