RADIO KLFREE1

Jiri Bulan bo.jo na volny.cz
Úterý Prosinec 7 19:13:27 CET 2004

Je to super.

Až mi skoro vstoupila slzička do oka, když jsem zjistil, že máme v
Klfree úplně samostatné aktivní lidi.

Jako radní pověřený informováním s vámi budu rád spolupracovat.

JB

P.S. Přestože zkušební vysílání = "nevysíláme", velmi hezký zvuk a
příjemný moderátor. Wow! Čekal jsem amatéry, ale tohle je škoda, že
nejde do světa!