Antivejri!

Mostock xradad na seznam.cz
Pondělí Prosinec 6 10:57:46 CET 2004

je videt kdo tu leze na ty pornostranky :o)). ja vira chytil naposled pred
rokem a pul a to jeste jen proto ze sem je zbiral..bylo jich plny jedno CD
jen lituju toho kdo mi ho scizil :o))))) nektery byly obzlvast pekny ;)
"vanbur" <vanbur na volny.cz> píše v diskusním příspěvku
news:opsijxbwapfzf6k7 na a-7ad6afb6ac2e4.klfree.net...