Konkurence????a ty ceny!

BlackSUN black.sun na datunel.net
Pondělí Prosinec 6 01:51:09 CET 2004

Tak mi řekni, kde je problém garantovat rychlost, pokud dodržíš řekněme
součet lidí na ap do poloviny kapacity přívodního spoje, omezíš je
softwarově na jejich rychlost, což prob neni, a hlavní spoje ti pojedou
kvalitně a žádný, při správné správě, nepřetížíš. Peer spoje budou na
technologii, která zákazníka nemusí zajímat, třeba optika nebo něco na
pětce. Kde je v tom problém?

BS

"lubie" <lubie na seznam.cz> píše v diskusním příspěvku
news:covsl2$lgt$1 na lit.fsid.cvut.cz...