jmena Node

Jiri Bulan bo.jo na volny.cz
Čtvrtek Prosinec 2 18:35:35 CET 2004

Anketa nebyla fér, protože byla napůl skrytá, za což jsem se omluvil.
Vynulovat nešla. Vytvořil jsem úplně novou, úplně zveřejněnou. Že někomu
nešlo hlasovat je tedy zvláštní.

Ještě jednou se omlouvám. Kdo již hlasoval v původní napůl schované by
měl naprosto bez problémů hlasovat v té nové úplně veřejné. Pokud to
nejde, tak to je chyba PHPRS... kterou ovlivnit neumím.

JB