Linux a GPRS

Nenik nenik na sun.com
Pátek Srpen 27 16:12:36 CEST 2004

ZBX wrote:
> Dik za tip, zatim mi to nechodi, ale experimentuju dal.
> Muj pppd je asi jina verze - zkousim z Embedixu pres infra a Siemens.
> Jak musim nastavit datove sluzby v telefonu? Nebo na tom
> nezalezi(samozrejme mam GPRS a IrDA on)?

Chodi mi GPRS jak z notebooku (pres infra i pres kabel),
tak z embeded zazireni (pres USB kabel), ale chvili jsem
to musel ladit. Zalezi na tom, _jak_ to nechodi:
*) Vubec to nekomunikuje s telefonem
     (to mi delal napr erricsson kvuli spatne implementaci IrDA,
      ale napravil jsem to nastavenim limitu linuxove IrDA)
*) Komunikuje, ale nedojde k navazani spojeni
*) Navaze spojeni, ale rychle zavesi
*) Navaze spojeni, ale ppp se nedohodne na IP adresach...

Nenik