Linux a GPRS

ip ivo na panacek.cz
Čtvrtek Srpen 26 18:28:39 CEST 2004

ZBX wrote:
> Snazim se pripojit z Linuxu pres GPRS(T-Mobile) a nejak se mi nedari.
> Nemate nekdo nejake zkusenosti se spravnymi parametry pro pppd?

T-Mobile nemam, ale treba to bude podobne Eurotelu:

(jsem v /etc/ppp)

[root na nb1 ppp]# cat chat-eurotel
ABORT "NO CARRIER"
ABORT "NO DIALTONE"
ABORT "NO ANSWER"
ABORT "ERROR"
ABORT "BUSY"
"" "at"
OK ATQ0V1
OK 'AT+CGDCONT=1,"IP","internet",""'
OK ATD*99***1#
CONNECT ""
[root na nb1 ppp]#

[root na nb1 ppp]# cat peers/eurotel
rfcomm0 115200 crtscts
connect '/usr/sbin/chat -v -f /etc/ppp/chat-eurotel'
:10.0.0.100
user eurotel
noipdefault
#password wap
noauth
usepeerdns
defaultroute
ipcp-accept-local
nodeflate novj novjccomp nobsdcomp nopcomp noaccomp
noipx
lcp-echo-failure 0
lcp-echo-interval 0
passive

Ja tedy ten telefon mam Nokii a pripojenou pres bluetooth (rfcomm0).
Ten problem byl (ladil jsem to docela dlouho) v tom, ktere zakazat/pouzit
komprese. Samozrejme pomahalo "debug". Tohle ale pozitivne chodi.
Jen jsem zatim nezkoumal, jak se nastavuji sloty 2+2, 3+1 apod.
Nevite nekdo ?