http: na routerech

ip ivo na panacek.cz
Čtvrtek Srpen 26 18:21:41 CEST 2004

lubie wrote:
> me to prijde trochu moc slozite ne? by stacil obycejny WS watch (neco jako
> nagios) a user by napsal na ktere ap je pripojen a ktere routery

No, user by mohl poslat jenom sve clenske cislo, z nej a z clenske
databaze je jasna jeho IP adresa(y) a tedy AP (tedy teoreticky).

Z toho by masina (= gomen) otestovat konektivitu k danemu AP
a pripadne nasledne az k IP usera.

Zrovna vcera se mi "zahadne" stroj odpojil, prestoze vedlejsi
IP pingala a karta tez byla ok. Domnival jsem se, ze problem je
v AP, ktere ale bylo zcela v poradku.