http: na routerech

jo jojobubu na email.cz
Čtvrtek Srpen 26 12:09:26 CEST 2004

Moderním technologiím bych se nebránil... ale musí to být lama-friendly.
A ne každá lama má Java telefon. A ne každá lama bude vůbec vědět, co má
do hlášení poruchy vyplnit - když neví co je to ping.

Proto by se mi líbil prográmek - takový domácí automatický nagios -
který by zjistil kde je závada a formou třeba číslené chyby podal
hlášení. Číslíčko by se už jen poslalo smskou na nějkou bránu. Ta by si
podle čísla poradila a odeslala email nebo opět sms místě příslušnému
příslušníkovi zásahové jednotky.

Třeba to není zas takové sci-fi? :-)