Nové AP místo Vodárenské?

Svata Dedic garat na volny.cz
Úterý Srpen 24 10:22:12 CEST 2004

Omlouvam se, ze reaguju tak pozde, ale neda mi to:

jenik wrote:

> to kde sem je moje vec, do toho nikomu nic neni, prepojoval jsem po
> nekolik dnech, proste nebyl cas.

KDYBY byl zastupce, ktery je schopen vykonavat spravu JNN, mas pravdu.
Jinak samozrejme NENI ciste tvoje vec jestli mas cas nebo nemas cas,
protoze na Tvem case a schopnostech zavisi uzivatele site klFree.NET.

Proto je vicemene nutne, aby body nebyly v soukromych bytech nebo
mistech pristupnych pouze vybranym jednotlivcum, ale byly dostupne
klFree jako celku (i kdyby to melo vyzadovat pisemne povereni s razitkem
sdruzeni pro technika ktery se domaha vstupu).

Vymluva.

> neodkladal, ale na tve emaily musis, proste reagovat nebduu, protoze ja
> nemusim, sem zaneprazdneny clovek, jak byl cas tak jsem vam to predal,
> je na tom neco spatneho ?

Vsichni jsme zaneprazdneni, nekteri z nas dokonce i pracuji standardnich
8h/den, vis ? Vymluva se neprijima.

> ne, predsedovy jsem psal pouze o sterbine, ne o prepojeni, obcas to chce
> cist historii
> nechci aby ses mne potloukal po baraku, nemam te rad.
Mohl sis vyzadat kohokoliv jineho - cas melo v tu chvili dost lidi. Vymluva.

-Svata