gomen na chvili nedostupen

Strazhce infobox.oleg na quick.cz
Neděle Srpen 22 16:49:39 CEST 2004

O tom jsme si s Xtomem psali - dokazal jsem protlacit male pakety, ale vetsi
pakety uz ani nahodou, takze rychlost byla klesajici posloupnost k nule. Ted
to vypada slibne, takze diky za odvedenou praci.

Strazhce

"Flashx" <flash-x na seznam.cz> píše v diskusním příspěvku
news:cgab76$j6$1 na lit.fsid.cvut.cz...