DC Hub, TeamSpeak

Magus magician na centrum.cz
Čtvrtek Srpen 19 12:10:07 CEST 2004

Tak porad nic :-( Zkousel jsem 5 download i upload slotu, zkousel jsem i 50
i 10, active i passive, transfer limity nastavit nebo vypnout, vypnout svuj
firewall. Uz netusim, cim by to mohlo byt. Na ostatni verejny Huby se
pripojim, ale na ten tvuj ne :-/

"QiQo (Qido Qorex)" <qiqo(cut-nospam)@sendmail.cz> píše v diskusním
příspěvku news:opscy3jht31skkkk na news.klfree.net...