DC Hub, TeamSpeak

QiQo (Qido Qorex) (cut-nospam) qiqo na sendmail.cz
Středa Srpen 18 19:09:57 CEST 2004

Dne Wed, 18 Aug 2004 18:57:49 +0200 napsal/-a Magus <magician na centrum.cz>
příspěvek následujícího znění::

> Ja se nemuzu pripojit, vzdy jsem hned disconnected :-/
>
> "QiQo (Qido Qorex)" <qiqo(cut-nospam)@sendmail.cz> píše v diskusním
> príspevku news:opscwf53js1skkkk na news.klfree.net...

> ne

No, bohuzel nejsi sam.... ale nepodarilo se mi zjistit, proc se tak
deje.... v logu mi to pise ze se pripojite a zase odpojite bez jakykoli
chyby (dyztak mi napis verzi a jmeno klienta na muj soukr. mail, pokusim
se to nejak rozchodit).

--
....authorized by QiQo [icq:137418684] (Data must flow! :o)