verejne IP

Tomas Tichy tichy na math.cas.cz
Pondělí Srpen 30 16:25:33 CEST 2004

Mily BlackSUNe,

  Verejna IP adresa Ti byla zrusena.

  - byvala rada od 20.5.2004 dosud nepredala zadnou evidenci cehokoliv
  - nemame zadny doklad o rozhodnuti rady o prideleni verejne IP adresy
  - ve formulari jsi se nam s tim take nesveril
  - na Tve prihlasce se o verejne IP adrese nic nepise
  - na vyzvu o predani evidence verejnych IP adres byvala rada nereagovala
  - verejne IP adresy byly pridelovany kamaradum byvale rady a firmam
    (nebo co byla Toyota, Tesarek,... :-))

  - vzhledem k nejasnostem byly verejne IP adresy zruseny
  - verejnou IP adresu maji:
      - servery sdruzeni
      - uzivatele, kteri za ni plati

  Citis-li se poskozen zrusenim verejne IP adresy v dusledku nepredane
evidence, tak se nam ozvi na adresu rada na klfree.net. Shromazdujeme cleny
sdruzeni, kteri se citi byt poskozeni jednanim byvale rady.

Tomas Tichy
za radu Sdruzeni Klfree.net