Jak se take da dezinformovat (Re: Nové AP místo Vodárenské?)

Tomas Tichy tichy na math.cas.cz
Čtvrtek Srpen 12 11:48:08 CEST 2004

On Thu, Aug 12, 2004 at 08:21:25AM +0200, jenik wrote:
> Mozna by bylo fajn, prestat mne rusit vasi tezce prepalenou sterbinou.
> Prekracujete vykon, chytim vas i na balkone o 7 pater nize v zakrytu
> betonoveho panelaku. Pouzivate stejny essid a kanal.
> Rusite mne.

Jeniku, jestli chytas kLfREE-jNN na 2. kanale, tak to tak leda chytas sam
sebe :-)). Btw: vykon naseho vysilace jsme nastavili tak, aby jsme
sude chytali nas vysilac se stejnou urovni signalu kvuli ekvivalentnimu
nahrazeni, takze pokud nas obvinujes ze prazime, tak ty prazis uplne
stejne.

Cca. pred tydnem jsem se s tebou domlouval na vyuziti ESSIDu kLfREE-jNN,
aby uzivatele jej nemuseli menit, prohlasil jsi, at si ho nechame.

Takze ti vazne dekujeme za komplikace a nefunkcni pripojeni do site, ktere
jsi nedodrzenim slibu zpusobil.

Tomas Tichy