Jak se take da dezinformovat (Re: Nové AP místo Vodárenské?)

jenik jenik na datunel.net
Středa Srpen 11 13:31:27 CEST 2004

Svata Dedic napsal(a):

> Je videt, ze mas perfektni prehled co delam ci nedelam ;)

jo ja vim vsechno,

> Jak jsi jiste zachytil, jsem lama na HW, takze se do veci
> stozar-nestozar a co na nej nepletu. Co delam ja zacinam od konce
> pigtailu dal do site.

taky tomu moc nerozumim, vsak si videl reseni, mno na kazde budce je
zebrik :). mne se nechtelo vrtat.

> Stozar budou jiste komentovat ti, co planovali HW na instalaci - ja
> beru za dane, ze bylo potreba jej vztycit kvuli mistnim podminkam, a
> pak plati co jsem psal.

jo, musel byt co nejvissi ale stejne je to porad mene nez muj zebrik :)

> Jo, presne do okamziku, kdy jsi Ty osobne prohlasil (na mailing
> listu), ze si neprejes, aby na Tobe byli zavisli uzivatele site.
> Od te chvile dal je umisteni AP Socka v soukromych prostorach problem.

jo je , ale nehori to, mne je to celkem šumák, ale poslouchej, ty bys
byl svolnej kdyby se po tobe šlapalo ?

> Hmm... myslis ? No jasne, na motokarach jsem nebyl, takze chapat zcela
> jiste nemuzu nic.
> Bez urazky -- ano, nepochybuji ze kdyz se Ty nebo nekdo dalsi zameri
> na optimalizaci nakladu, tak Sdruzeni usetri. No tak do toho, probuh,
> misto toho abys jenom nadaval a delal chytreho ex-post.

tu posledni vetu nechapu, doufam ze si ji nevykladam spatne, ale urazi
mne to.