Nové AP místo Vodárenské?

jn dj na datunel.net
Středa Srpen 11 10:51:53 CEST 2004

Tak stim se neda nez souhlasit,

imho na klfree nema nikdo narok,
zkuste se probadat jak to vubec vzniklo. treba vam blikne

uz se tesim az si rozsvitim ford-yamaha-ceska-republika
urcite nepridou 3 zaloby od tech subjektu

ale kdyby tam bylo klfree, tak ano.

tady je jasne videt, ze cele tohle sdruzeni fakt nema cenu, protoze diky
tomu ze jsou tu lide, co hrozi a vymysleji si kraviny typu, klfree-neco
nesmis , to je nase, hmm, muzu co chci , treba si tam dam essid PRDEL.
Defakto to muze kazdy.

Proto se take voli nazvy takove, aby nebylo treba je duplikovat.
ted jde jenom o to, jak se zachova ten provozovatel vysilace, pokud ho
nekdo nasere svym jednanim, tak tam proste bude dal fungovat tak jak se
mu to libi,

jednani viz:

email od tichy:

Nazdar,

     prepojeni socky vazne na tobe, vzhledem k problemum s komunikaci
s tebou ti oznamuji, ze dnes - 11.8.2004 v 20:00 dojde ke zmene
routovani a zacne vysilat nase sterbinovka s puvodnim ESSIDem.

Tomas

mily tichy, oznam si co chces, mne je to fuk :).

jeste sem se nesetkal s nikym kdo by se choval normalne, pracovne rikam
nove rade Hvezdna Pechota.
oni se snazi, ja je chapu, ale vite o tom ze utraceji velke investice,
zbytecne ?
priklad, naklady na jNN - sterbina, edik, kabely (7000) kč
ted co se stavi MOSOCKA ( aspon co jsem zjistil ) tak poslouchejte co se
na te strese deje:

sterbina, 2x sito 24 Db + 3x 626
1000 + 2x3000 + 3x1800 (626karta) 12400
neco na stozar, na kabely, 6x Nko za 160 + pigtail nko sma do 626 3x za
400 , na kabel cca 300 = 2160 kč
secteno : 15 000,- + stozar prace a tak dale,

vite proc dava nova rada anteny smerem na poldovku ?
ja ne.
vite proc je sterbina natocena na poldi ?
ja ne

a je toho vice,
kousek u kauflandu vcera vecer vysel clovek na STAcku, zase 24 sita.
je videt, ze nova rada kopiruje unhost strategii, nasazuje zbytecne 3x
drassi anteny.
typnul bych to ze proinvestovaly tak 100kkc, schvalne mrknu na ucet.
tak jen chlapci utracejte

pak sem zaslechl, ze nakonec klfree prevezme servisni organizace,
ha a sme u toho, zacne nam tu znova to co uz se stalo, s projektem sro.

nakonec se to rozdrbe do cloudu, vsichni si daji do drzky a HW se
rozproda a bude po cele siti.

panove mne je to jedno, jen sem chtel napsat neco pro zamysleni.

jednani nove rady neni taky fajn, na predani majetku mne ani nikdo
nepozval dale. ustepacne usklebky za plotem bandy lidi ktere sem ani
neznal, probehlo par telefonu , a prijelo tech lidi vice. mno tohle taky
neni fer jednani.

vcera dostal sopak cele jNN do ruky, pred barakem, vymena byla slusna a
rychla, cca 10 minut.
ani sme nedaly rec, asi mam nejakou nemoc, ze se na nic neptal.
ale musim rict ze to bylo prijemnejsi.

uprimne, muset to odvest p. Tichemu, tak to radsi poslul pplkem. Daleko
lepe se mne mluvi s k5 , vsak na motokarach byl , ma vlasni styl, ale
nechova se snobsky.
Kdyz mne nekdo rekne pujdeme na pivko, mnely by jsme jit na pivko, ze
prej sem si stezoval ze nidko znich nezasel, tak nekdo nepsal tyto radky
na zacatku vety, mno a je to uz asi 4 mesice po, a dal uz prichazely
jenom vyhruzne emaily, musis, udelej, odpoj, predej.
na to muzu rict jenm jedno
   sbohem ubozaku :)

Takze se drzte, stavte , delejte si co chcete, sme svobodna zeme,
najdete vsobe spetku slusnosti.

*Mne dneska asi odpoji od midway*, vubec nevim jak to bude, proste jenom
prisel ten email, ktery sem pastnul nazacatek, ale nejake dalsi
instrukce ipadresy , verejna ip , atd... nic.
Takze snad budu mit internet, no uvidime, kazdopadne jak sem napsal,
uvazuji o vystoupeni, mrzi mne ze sem rekl ze nedopustim aby se klfree
rozpadlo, ale ja proste proti Hvezdne Pechote a vam dalsim ostatnim
nedokazu bojovat, nemnelo byto smysl, tak mne je to trosku lito, ze ty
kamaradske vztahy nejak zanikly, ze se nasli taci co vrazily nuz do zad,
takze cesky clovek se opet potvrdil, a nejlepsi bude zalest do ulity,
prerusit kontakty, a zit tak jako pred tim nez se tohle spustilo.

Tak tady jsou moje duvody, proc bude nejlepsi asi opustit, mozna mne ani
nic jineho nezbyde :).

Cekam ze na toto tema prijde sprska reakci typu jojo a spol :).
Pokud si teda na ne odstranim filtr :).

ahoj

jenik