nejede replika vkd

Tomas Tichy tichy na math.cas.cz
Pondělí Srpen 9 17:14:48 CEST 2004

On Mon, Aug 09, 2004 at 04:18:54PM +0200, BlackSUN wrote:
> Já taky nemám k dispozici scan kladenské sítě, ale s jistotou ti můžu říct,
> že nejedu přes nějaké AP po mě pojmenované a ani žádné takové není..

takze jestli tomu dobre rozumim, tak popiras existenci tohoto vysilace:-))

ESSID: billados-blacksun.din.cz
Mod: Ad-Hoc
Kanal: 4
Frekvence: 2.427GHz
Kryptovani: off
BSSID: 02:60:05:F4:C3:1B

Toto zarizeni se objevilo nekdy 5.8.2004 odpoledne nebo 6.8.2004 dopoledne
a od Te doby je v provozu neustale.

Napriklad na peerove antene na VKD - na sousednim baraku nez bydlis
chytame se silou signalu -67, coz je docela slusna hodnota, se stejnou
urovni signalu chyta nase VKD signal z Billy - kLfREE-do-vkd

Zminil jsi, ze jsi pripojen jinak. Jak neni tezke zjistit a overit, tak jsi
pripojen pres Datinel - do internetu pristupujes pres door-eth0.datinel.cz
a Tvoje IPcko ve vnitrni siti Datinelu je 192.168.182.2. V oblasti kolem VKD
neni zadny jiny oznaceny vysilac patrici Datinelu.

Necht kazdy posoudi sam.

Mne z toho vychazi jedine - kecas. :-))))

Tomas Tichy